sobota, 1 lipca 2017

Książki z tagiem #pies

Zgodnie z kalendarzem świąt nietypowych dziś przypada DZIEŃ PSA. Z tej okazji przygotowałam zestawienie książek, które w tytule zawierają słowo „pies” albo o naszych czworonogich przyjaciołach mówią. Dajcie znać, czy wybrane przeze mnie pozycje są Wam znane, jeśli tak, to które zrobiły na Was największe wrażenie i dlaczego. 
ps. zestawienie kompletnie przypadkowe.









Jedna z tych książek, których nie da się zapomnieć. Historia Lampo zawsze wzrusza, nie ważne ile razy się ją już w życiu przeczytało.















Ilekroć widzę film, który powstał na podstawie tej książki, wypłakuje sobie oczy i powtarzam, że więcej go nie obejrzę, po czym i tak znów to robię. Wspaniałe przedstawienie przywiązania i miłości, która połączyła człowieka i psa.













Jak bardzo pies może przywiązać się do swojego właściciela, a  raczej przyjaciela? Na to pytanie z pewnością znajdziecie odpowiedź w tej książce opisującej przygody dzielnej Lassie.
















Książka, dzięki której poczujesz się jak detektyw badający sprawę rodowej klątwy.
















Historia bezdomnego kundelka, który odradza się jako piękny szczeniak i trafia w ręce ośmioletniego Ethana. Razem uczą się wzajemnego szacunku i miłości.














 W małym ciele wielki duch - opowieść o tym jak chorowity szczeniak z niesamowitym charakterem zmienił podejście do życia swoich właścicieli.








4 komentarze:

  1. Wszystkie poza wspaniałą Gracie czytałam :) Kiedyś bardzo lubiłam książki o zwierzętach,teraz przerzuciłam się na kryminały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, i która spodobała Ci się najbardziej? Mogłabyś polecić jakieś ciekawe kryminały? Dawno żadnego dobrego nie czytałam 😐

      Usuń
  2. Marley i Ja oraz Był sobie Pies - brzmi bardziej znajomo gdy pomyślę o ekranizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za czas poświęcony na przeczytanie tego posta i zapraszam do podzielenia się swoimi odczuciami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...