sobota, 24 czerwca 2017

Książki z tagiem #przytul



Według kalendarza świąt nietypowych dzisiaj przypada DZIEŃ PRZYTULANIA. Dlatego właśnie z tej okazji przygotowałam zestawienie książek, które w tytule zawierają słowo „przytul”. Jak każdy dobrze wie przytulanie ma zbawienne skutki i samo w sobie jest lekiem na całe zło. Polecam poprzytulać dziś troszkę ludzi a w wolnej chwili usiąść i wziąć do rąk książkę, której tytuł będzie o tym przypominał. ❤
 ps. zestawienie kompletnie przypadkowe.  







Książka opowiada o młodej dziewczynie, dla której każdy kolejny dzień to walka o przetrwanie. Wrogiem nie jest ktoś, kogo można pokonać i pójść dalej, lecz własny umysł. Depresja nazywana jest rakiem duszy - odbiera marzenia i nadzieje.

Czy mimo wszystko można nadać swojemu życiu sens?
Przekonaj się.











Lubisz Bridget Jones? To na pewno polubisz też jej młodzieżową wersje opisującą zwariowane życie pewnej nastolatki.

Kim jest Bóg seksu i jak go poderwać?
Przekonaj się.











Książka rozpoczynająca cykl „Miłość milionera” popularnej autorki piszącej romanse z gatunku young adult. Historia uciekającej przed swoimi demonami Rory i Ian'a, w ramionach którego odnalazła poczucie bezpieczeństwa.

Czy będzie to romans jakich wiele?
Przekonaj się.











Ona to doświadczona przez los młoda kobieta, której małżeństwo nie okazało się sielanką. On to romantyk goniący za miłością.

Czy leśniczówka i 5 kotów odziedziczonych w spadku może zmienić życie?
Przekonaj się.











Gnębiona przez najbliższych trafia w ręce człowieka, który odkrywa przed nią świat erotyki.

Czy bycie niewolnicą wyklucza miłość i zaufanie?
Przekonaj się.












Historii tego człowieka chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Jego osiem lekcji będzie dla Ciebie inspiracją do zmiany spojrzenia na swoje życie.

Czy można być szczęśliwym mimo wszystko?
Przekonaj się.

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych książkach ani o tym, że dziś dzień przytulania :D
    Z powyższego zestawu wybrałabym na dzisiejszy dzień książkę Sandi Lynn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się za nią zabieram, bo czytałam już jedną książkę tej autorki i bardzo mi się spodobała ;)

      Usuń
  2. Jaki świetny pomysł na post! Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, ale oglądałam film "Angus, stringi i przytulanki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również widziałam ten film i uwielbiam go <3

      Usuń
  3. Hm... nie słyszałam o żadnej z tych książek, ale z wyżej wymienionych przeczytałabym "Przytulankę", bo dlaczego nie/ :P To może być interesująca lektura... może kiedyś ją kupię/wypozyczę...

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :**
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zainteresowała ta pozycja, ale nigdzie nie moge jej znaleźć :d
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam ze dziś jest dzień przytulania ;) mój partner będzie zachwycony... ale niestety po żadna z tych książek nie sięgnę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ale przynajmniej się naprzytulasz ;)

      Usuń
  5. Fajny pomysł na post. Nie znam żadnej książki XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no to może kiedyś się z nimi zapoznasz ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  6. Ciekawy post:)
    Niestety również nie czytałam i nie znałam wcześniej żadnej z wymienionych książek, ale może warto się z nimi kiedyś zapoznać. 😉
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej 💖

    http://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Ja uważam, że z każdą książką warto się zaznajomić, chociażby po to, by móc ocenić, czy była tego warta :p
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuje za czas poświęcony na przeczytanie tego posta i zapraszam do podzielenia się swoimi odczuciami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...